Een stukje glas voor de deur is een onmogelijke opgave voor Gamma!

VoordeurIk ben niet zo van het klagen maar ik ben er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik heb een deur besteld bij Gamma maar het glas dat erin moet komt maar niet. Wat is er precies gebeurd?

Op 18 februari ga ik naar de Gamma in Cruquius om een voordeur uit te zoeken en te bestellen. Niets bijzonders zou je zeggen. Deur Opmerkelijk van Bruynzeel. Alles zo geregeld bij de servicebalie. De levertijd bedraagt zo’n 6 weken en jawel, in de week van 3 april krijg ik een telefoontje voor het maken van een afspraak om de deur af te leveren. Hij komt, ik pak hem uit en… potjandorie, geen glas! Ik check de order en bel met Gamma. We hebben beiden niet goed opgelet en geen bijpassend glas uitgezocht en besteld. Het is niet anders. Het glas wordt besteld maar weer 6 weken levertijd.

Even op vakantie en ik vergeet de deur. Rond 29 mei maar een keer bellen met Gamma want ik hoor maar niets Gamma. O jee, er is iets fout gegaan in het doorgeven van de maten en het moet opnieuw besteld worden. Nog een keer 6 weken, Na 5 weken bel ik met Renske van de service balie om even te checken hoe het gaat met het glas, zij belt mij enthousiast terug met de mededeling dat het dinsdag 18 juli geleverd wordt. Helaas geen bevestigend belletje op die dinsdag dat het glas er inderdaad is en ik ga afgelopen zaterdag naar de Gamma om eens te kijken daar. Ik ben wat sceptisch… En inderdaad, nu Monique van de servicebalie, komt na wat ruggespraak met de mededeling dat het afgelopen dinsdag geleverd zou moeten worden maar het is niet gekomen. Ze kan maandag bellen met de fabriek. En vandaag word ik gebeld door David van dezelfde servicebalie dat de fabriek in China (?!) niet geleverd heeft en dat ze opnieuw moeten bestellen met jawel, een leverdatum eind augustus.

Wie het weet mag het zeggen…

 

Geef een reactie